تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
در راستای توسعه مراکز شبه خانواده؛

فعالیت موسسه خیریه کوثر مشیز در قصرشیرین آغاز شد 

قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه مشیز گفت: در شهرستان قصرشیرین در راستای توسعه مراکز مؤسسه، قصد داریم یک مجموعه شبه خانواده برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست احداث کنیم که در ابتدا کودکان ۶ تا ۱۲ سال را پوشش می دهد و در آینده در راستای توانمند سازی و اشتغالزایی دیگر محرومان شهرستان فعالیت خواهیم کرد.

کد خبر: ۳۱۲۴۷
۱۲:۵۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ فرماندار قصرشیرین از فعالیت موسسه «خیریه کوثر مشیز» در این شهرستان خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای همکاری با این مؤسسه خیریه را داریم و تلاش می‌کنیم شرایط برای اهداف خیرخواهانه آن فراهم شود.
 
مرادعلی تاتار در جلسه با مدیران و نمایندگان مؤسسه خیریه کوثر مشیز که در محل فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، افزود: حضور و فعالیت این مؤسسه خیریه در شهرستان، نقطه عطفی برای گسترش خدمات حمایتی برای نیازمندان و محرومان است و امید است با فراهم شدن شرایط کار مؤسسه، محرومان شهرستان هر چه زودتر از خدمات آن بهره مند شوند.

قائم مقام مدیرعامل مؤسسه خیریه کوثر مشیز هم در این جلسه گفت: این مؤسسه در سال ۷۳ در کرمان شروع به کار کرد و هم اکنون در سه حوزه سلامت و بهداشت، خدمات اجتماعی و آموزش و تربیت فعالیت می‌کند.

محمدرضا صادقی نژاد افزود: در حوزه اجتماعی مؤسسه ۲۱ مرکز در سطح کشور برای نگهداری فرزندان بدسرپرست و بی سرپرست دارد که ۳۲۰ نفر کودک ۶ تا ۱۸ سال در این مراکز در حال نگهداری هستند و تمام هزینه‌های آنها شامل تغذیه، پوشاک، تحصیل، ازدواج و اشتغالزایی را مؤسسه پرداخت و تأمین می‌کند که در تلاش هستیم این مراکز را به ۲۰۰ مرکز در کشور افزایش دهیم

وی اظهار داشت: در همین حوزه، علاوه بر موارد فوق، توزیع غذای گرم، ارزاق و پوشاک را نیز برای سایر نیازمندان و محرومین داریم.

صادقی نژاد تصریح کرد: در بخش سلامت، چهار درمانگاه این مؤسسه در کشور فعال هستند و تاکنون بیش از هشت میلیون تن از خدمات این مراکز که عمدتا دندانپزشکی می باشد بهره مند شده اند.

وی گفت: در حوزه آموزش هم یک مجتمع بزرگ که متشکل از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی است را داریم که یک هزار و ۳۰۰ تن در آن مشغول تحصیل هستند و همه این بچه‌ها مثل یک خانواده رصد می‌شوند و با مؤسسه در ارتباط هستند.

قائم مقام مدیرعامل مشیز افزود: در شهرستان قصرشیرین در راستای توسعه مراکز مؤسسه قصد داریم یک مجموعه شبه خانواده برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست احداث کنیم که در ابتدا کودکان ۶ تا ۱۲ سال را پوشش می دهد و در آینده در راستای توانمند سازی و اشتغالزایی دیگر محرومان شهرستان فعالیت خواهیم کرد.

لازم به یادآوری است که شهرستان قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه واقع شده و جمعیتی بالغ بر ۲۷ هزار نفر را در خود جای داده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی